Wednesday, June 1, 2011

Pengenalan

Assalamualaikum w.b.

Selamat Hari TUDM yg ke 53. Di hari yg bersejarah ni aku nak memulakan hobi baru la. Menulis blog... Mcm best. Boleh kutuk orang, boleh maki-maki, boleh ban-ban... Benda buruk tu sumer best. Mmm... Tapi aku try la supaya laman blog aku ni memberikan manfaat kpd pembaca2nya.

Camne nak mulakan ek?! Susah betul nak mengarang ni. Tu sebab BM aku dapat 4 je dulu. huhu.. tp xpe, aku akan try yg terbaik la eh. Harap u olls enjoy reading my blog yg tak seberapa nih.

Sbg seorang yg br belajar nak berblog ni, aku harap korg dapat memberikan pandangan atau komen membina. Apa sbnrnya blog ni pun aku xla tau sgt sbnrnya, macam diary online la kot agaknya. Diary yg ditunjuk kepada dunia supaya semua makhluk di mayapada ni boleh baca . hahaha...

Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.